selamat datang

selamat datang ke blog aku y ta seberapa nie...
aku sesaja je uat bap jeles n kwan aku y ade blog
etu blog aku so suda mnjadi hak aku k fullstop

Saturday, August 14, 2010

ceritera ramadhan :)

hepy bufday to you,
hepy bufday to you,
hepy bufday to aina ,
hepy bufday to you..

da besa da adek aku nie..
da msok umo 3 tahun da[maybe la]
herm kteorg celebrate kat umah pah n family paklong..
hehehe syok sesngt :)
pastoh balik umah on fb n ms tp
bowink la...
aku antar mcj kat iwan tp dye ta blas pown..
hurmm :(

encik skeletal kat dye syunk aku <3
hahaha :D

sok da nk balek asrma da...
arap arap encik screamo balik la...
rndu pulak :)
herm na sembang ape agy ea???

hah!!!
intan n yoi da gtaw cheah y
dyeorg da kapel..
so aku pown kol cheah ....
n then aku dnga sore dye nanges..
huhuhu :(
pastuh aku kol balek dye ta jwab...
herm sian tol...

pastoh aku kol agy...
dye jwab n sore y ceria lak..
aku mnjadi sngt pelik...
herm ta pelah...
penat la taip... :)

macek skeletal =) nurul aein









No comments:

Post a Comment