selamat datang

selamat datang ke blog aku y ta seberapa nie...
aku sesaja je uat bap jeles n kwan aku y ade blog
etu blog aku so suda mnjadi hak aku k fullstop

Thursday, August 26, 2010

17 ramadhan :)

knock knock da door....
da lama nye ta tules kat entri nie..
rindu sesngt. <3
sebenarnye bnyk y aku nk cete tp da lpe bap
bnyk sngt...

uke,aku nk ckap congrets kat f5 bap
da abes trial... :)
aku da beli da bju raya..
hahaha :D
nk tau ta???
jeng jeng jeng
baju aku kn sma n bju k.syida n k.piqah
hahaha :D
lwak ta??
actually kteorg trjmpa kat the store,kbtln trbeli bju y sma..
nk tau agy ta??
suar raya an....
aku dpat skinny unye suar..
tengs mak.. :D

jujur aku ckap aku rndu gegila kat awey..
huhuhu :(
dye da ta cnct aku da...
hurm ta pelah...
aku pown rndu mimie...
ble la nk jmpaa ko mimie???
tyrah kta nk kasi adiah kat aku tp ta dpat agy..
ta pelah aku ta kesa pown..
asalkn kte kwan slalo k...

skola aku uat prtndgn banner..
sngt sronok uat banner..
dyeorg conteng mke aku,
pergh!!!
tapi aku ta kesah bap sonok sngt...
aku arap klas aku mng la..
pastuh kteorg hias klas...
bez,nyanyi sana nyanyi sini...
btol la ape y ayh aku ckap
"zman skola paling bez"
aku stuju!!!!
kat skola kn aku suke jejlan,
aku slalo kedewan untok mngusya dia
and dia akn trsnyum..
hahaha (ayt skema)
aku ase hepi sngt bap
ade rmai kwan..
nk tau ta??
cheah n intn da ta rpat cam dulu..
aku pown ta tau la cmne nk selesaikn...
hurm =='
insyaallah nnty uke kowt..

tadi an aku bkak fb,
aku bkak la profile md syah nie,
ade gmba bfday dia..
sngt meriah...
upenye a.angkt dye toh
wan hafeez.
wow!!!
teingin nk wish dpan dpan
tp aku tkot..
ta pelah nyanyi dlam diam pown uke..

uke la wei da letih la tulis pnjg pnjg



superbun =) nurul aein

No comments:

Post a Comment